Midsommarhelgen börjar nu.

Om två timmar ska jag möta upp chef-hanna för att handla och hämta lite saker och sedan åker vi ut till Landsort och jobbar. Jävligt tråkigt väder måste jag säga och ber till gud eller vem det nu är som bestämmer vädret att vi ska få uppehåll imorgon. Tänk på alla vackra midsommarflickor med söta små klänningar och blomsterkransar. Som varje år ska jag göra min egna, det är nog det bästa jag vet med midsommar, sitta och pilla med blommorna och bli så vacker i kransen sen. Imorgon blir det jobb men på kvällen har jag fått ledigt och ska bege mig hem till Nynäshamn faktiskt och åka på festligheter. Ska bli riktigt roligt och trevligt hoppas jag. Sen tillbaka till ön på lördag morgon direkt och jobba.



Förra årets Midsommar-Therese. Midsommar är min favorit högtid.


Kommentarer
Postat av: Emily

UPPDATEEEERA! :D

2011-06-30 @ 09:13:29
Postat av: Susana Fernandez

Hi Therese, my husband works as sweeper and tonight he found in a trash in Sveavegen a driver's license and a credit card. I don't know if it's yours. You can call me at: 0765970909. Regards.

2012-03-24 @ 13:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0