penga ångest.

Denna ständiga penga-ångest blev ännu värre idag när jag insåg hur några timmar jag får ihop på en månad med det nya schemat. Känns helt ärligt helt förjävligt. Men de är bara att bita i det sura äpplet och jobba på. Jag har alltid jobbar mycket och sen långt tillbaka och alltid haft råd att göra nästan vad jag vill, köpa vad jag vill, resa när jag vill osv, men den tiden är uppenbarligen slut nu. Hade hoppats på en semester i sommar men tror att jag ska hård-jobba på Landsort på min semester. Ska maila min chef där ute nu och se vad hon önskar.  Ska ta ut lite ilska på gymet imorgonbitti och verkligen köra hårt. Nicklas ska få bli min pt som ska få mig att träna ordentligt, ofta och rätt. Nu blir det One tree hill som uppiggning!

Stockholm gick väldigt snabbt och smidigt imorse, fick tag på nästan allt jag skulle och fick umgås med min fina tjej Elin. Alltid lika uppskattat.



Bild tagen av Hanna Wallander. Mit otroligt mysiga och underbara arbete på Landsort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0