Lördag.

Lördag då, ännu en ny tjej att ta hand om på jobbet idag. Det gick väl bra. Imorgon är det jag och Sofie som jobbar, mysigt ska det bli. Väldigt lugn dag på jobbet även idag, tråkigt och långsamt tycker jag. Vill att det ska vara tempo hela tiden. Kom precis upp från ett bad och lite senare kommer Elin och Lisa hit och dricker vin med mig och äter tacosrester. Får se om vi får mer sällskap eller ej. Planen är en hemmakväll med vin, snack och kort men den planen kan snabbt ändras när det handlar om oss. Vi får helt enkelt se vad som händer.

Inatt hade jag riktigt svårt att sova och jag brukar hata att bli väckt på natten av samtal och sms, men inatt fick jag ett så mysigt samtal så jag vaknade med ett leende på läpparna även fast jag inte sovit många timmar. Gos! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0