I´m back on Konditoriet Nynäshamn.

Första arbetsdagen på två veckor nu, kändes så skönt att vara tillbaka och veta att man får en inkomst så jag kan betala alla räkningar och har råd att leva. Var en mycket lugn dag idag och vi alla var helt överens om att det kändes som att vara på en fritidsgård där vi bara hängde för att få vara med varandra och ha det kul. Jag trivs verkligen så otroligt bra tillsammans med mina arbetskamrater, det är så skönt. Vi(Linnea) städade under diskmaskinen och rensade avloppen idag .... fyfan säger jag bara.

Igår blev det stan med Lisa på dagen och jag hittade för mycket, speciellt när jag sa senast på tåget: "Idag får jag inte köpa någonting typ, måste hålla lite i mina pengar..." MMH det gick ju bra, fast nae! Men jag är supernöjd med alla mina fina fynd så ska inte klaga på min dåliga självdiciplin.

Efter jobbet hämtade Dess mig och tillsammans med henne, sebbe och agnes har jag spenderat min kväll men godmiddag, välbehövliga samtal och mycket skatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0