Det är svårt

Ja det är svårare än vad jag trodde att hålla fingrarna borta från "ringa" knappen, det är svårt att hålla fingrana från att smsa, det är svårt att hålla fingrarna borta från tangenterna och skriva något, och det är otroligt svårt att låta bli att kolla på bilderna, men jag lovar, jag ska låta bli och tygla mina fingrar för din skull. Men det är svårt, mycket svårt när jag inte vill annat än att hjälpa, ge energi och glädje. Jag känner mig så hjälplös.

Tror jag ska bli psykolog för att kunna hjälpa människor igenom svåra tider, varje dag. Arbeta för att få människor att må bättre och komma på rätt väg mot ljuset, det ljusa och ljuva livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0