Ångest.

Riktigt bra dag på jobbet idag med fredagsmys, semlor och alla i personalen samlade. Ikväll var planen så att jag och Lisa skulle till stan på bio och middag men vi båda kände att vi inte hade någon lust längre. Jag pga att jag möts av tre nya räkningar när jag kommer innanför dörren, och inte billiga sådanna. Bara tanken av att de kommer dimpa ner 2 till innan lön känns ju sådär jätte sämst eftersom jag var borta två veckor från jobbet och därav står med två veckors lön i handen den tjugofemte. YES! Månaden med flest räkningar och minst pengar, ingen bra kombo, men jag har bara mig själv att skylla så det är bara att inse att detta är livet.

Jaja, Lisa kommer hit lite senare, då blir det middag, tv, film och snack om livet. Vem vet Elin kanske kikar förbi en sväng också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0