Körkort!

Då har jag klarat teoriprovet med god marginal och har nu körkort. Har inte riktigt fattat det själv tror jag, inte ens när jag gled runt i bilen själv nu ikväll. Desirée fick premiäråket med mig och jag hoppas hon inte var rädd. Fick sällskap av Nedos på vägen in till stan och fick annat att tänka på en provet, tog en frukost i stan och knatade bort och skrev. Sen var det baara att åka tillbaka till Nynäshamn för att jobba några timmar innan min myskväll med D. Som alltid när DETH har träffar så intas det väldigt mycket godsaker av alla dess slag. Ikväll bjöds det på kebabrulle, tårta och ostbågar. Möms. Nu blir det One tree hill och sova. Tror jag skippar alla plikter innan jobbet imorgon och sover ut, precis vad jag behöver! Godnatt och tack för att gratulationer och lyckönskningar till körkortet.



Idag är jag lika nöjd och stolt över mitt körkort som jag var då för min klänning och matchande hatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0