Kalas för lillebror!

Så otroligt skönt att vara ledig idag känner jag! Sov hos Lisa inatt efter våran mycket trevliga kväll och kom nyss hem efter en lunch/fika på jobbet med elinelut. Ligger i soffan nu och ska snart klä på mig och traska hem till familjen där vi ska ha kalas för lillebror som fyller tonåring på tisdag. Tiden går fort alltså, redan så gammal men ändå storasysters lilla kille fortfarande. Efter kalaset ska jag städa och boka tvättid, käka thai och mysa mer med min tjej Elin.

Imorgon ska jag ut på äventyr med bilen efter jobbet, blir en sväng till Ikea och även hitta en present till my little brother. Till sällskap får jag Elin och Emily!

Btw, så ligger jag och lyssnar på EMDs nya album som Sofie och Jennifer tipsade mig om, älskar det redan. Mysiga covers som man nog inte riktigt kan tröttna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0