Äntligen.

Ja, äntligen har jag fått tillbaka mitt internet så nu kan jag blogga igen, och göra allt annat viktigt som man gör vid en dator ... hm. Har inte hänt så mycket denna veckan förutom jobb, plugg och träning. I måndags hade jag alla hjärtans dag dejt med min fina vän Emelie, som jag saknat att umgås med henne, sån otrolig människa på alla sätt! I tisdags var jag hemma hos familjen och lämnade min dator till Nicklas för att den var helt seg och internet inte fungerade längre, kollade även hockey med honom. Igår hängde jag men min älskling Filip och han fick sin födelsedagspresent, tror han blev glad. Tur det. Idag var jag hemma hos familjen och åt middag efter jobbet och nu är jag hemma och ska plugga och kolla på gossipgirl. Ska nog upp tidigt och gå till körskolan imorgonbitti, men får se. Behöver lite sömn också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0