Julgalan.

Yesyesyes, tvättstugan var ledig så nu får jag min stora vinterjacka tvättad innan jag åker till utlandet, skönt med ren jacka när jag kommer hem och åker vidare till nordligare breddgrader nästan direkt. Ska strax börja prova kläder inför kvällen. Tror det får bli klänning, det är för sällan man har tillfälle att använda det så får passa på när man ska på gala. Synd att det blåser så mycket för då går håret sönder om man har lockar så kanske får bli vågigt hår ikväll, hm! Nu ska jag städa lite här hemma, plocka fram lite sommarkläder och försöka få tag på en vän så jag kan gå och låna hans kläder!







Kommentarer
Postat av: Mollie

Nemen när va du på julgalan?:) jag va där för två veckor sen med mitt jobb:) tror det va två veckor sen iallafall:) visst va det bra !!:) kram mollie

2011-12-15 @ 19:48:06
Postat av: tessan

Jag var där igårkväll! hade helt fantastiska platser. i mitten av scenen och längst fram vids scenen satt vi. våra bord blev en del av scenen när showen började. Grymt! :)

2011-12-16 @ 10:34:25
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0