Irriterad!

Ibland vill man bara kasta något hårt i någons ansikte för att den borde förstå en så simpel sak men nej, det får man icke göra.... Blir ingen hockey för min del imorgon, vi hade punka på bilen annars hade jag åkt dit själv. Men mitt i all besvikelse så ringde Sebbe från jobbet och frågade om jag ville jobba så det blev ju ganska tur att bilen var trasig och jag ändå inte kunde åka iväg. Får tänka pengar, pengar, pengar. Jobbar ju väldigt lite nu i december pga att jag åker utomlands och till Norrland och hälsar på min fina pojk! Sitter på rast på jobbet och känner bara att jag vill läggs mig i en säng och gråta en skvätt. Inte för att det hänt något speciellt men jag mår så mycket bättre efter att ha fått ur mig lite spännings-tårar. Knäppa människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0