God jul Sweden...

...imorgon kommer jag hem! Saknar lite svensk jul har borta pa on dar det aldrig slutar blasa. Saknar julskinka med senap(som jag aldrig gillat forr) Emily tack for att du presenterade julskinkan med johnnys en gang till! Vill onska alla mina nara och kara en god jul! Jag och mamma har det bra, oppnade paket vil poolen i solen imorse, lite annorlunda. Imorgon bar det av hemat, vid 12.45 blir vi hamtade vid hotellet och landar svensk tid 21.30. Ska bli skont att fa komma hem, sova i sin sang, tvatta, traffa vanner, hoppas pa lite jobb, aka till norrland och brottas i snon, fira nyarsafton med min karlek och starta det nya aret med ett halsosammare liv. Behover rensa min kropp fran inodigheter och fa en balans i mitt privatliv och framfor allt arbetsliv! God jul annu en gang, ni fina manniskor som fortfarande kikar in pa min mycket daligt uppdaterade amator-blogg. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0