Fullt schema...

...Tyvärr inte på jobbet men i mitt privatliv är det fullt på shemat idag. Har tvättat, snabbt och effektivt gick det. Imorgon blir det mer tvätt. Tänkte ta alla filtar och soffan imorgon så det blir riktigt fräscht här hemma. Nu ska jag springa ner mot centrum och konditoriet för att äta lunch med en kär och saknad vän, Elin och efter det blir det en promenix med en annan kär vän, Petra! Hem och fixa och sedan ta tåget in mot stan för att gå på Lena Philipssons show med Daniel och hans mamma och Patrik. Mysigt! Nu måste jag springa! Ha det bra!













Mina otroligt fina vänner, jag är evigt tacksam för att jag har er så nära hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0