Min förmiddag med Elin ♥

Hämtade upp Elin för lite lunch på thaien, blev sushi för oss båda. Fy fabian vad gott det var. På tok för länge sedan jag åt sushi så det satt väldigt fint i kistan. Efter maten drog vi och slängde mina returer och sedan la vi oss ute på bryggan nere i hamnen och bara myste och vilade. Släppte elin vid tåget efter ett varv runt Ringvägen och därefter hem för att diska och hänga upp kläder innan jobbet. Börjar om en timme så ska nog fixa lite mer här hemma innan dess och kanske lägga upp lite bilder från Sommarfesten från min kamera. Kom gärna och pigga upp min kväll på Shell/7eleven ikväll. (a)





















Kommentarer
Postat av: någon

bjuder du på kaffe då, om man kommer och hälsar på? :)

fast ni stänger väl 00.00? jag åker inte till jobbet fören klockan 00.30. men jag brukar ofta hänga på låset på morgonen klockan 6 för då är man hungrig när man jobbat hela natten :)

2011-08-18 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0