Tatuering bokad, tjoooho!

Hej och hallå gott folk. Jag är på strålande humör men väldigt trött idag. Tror jag ska skippa storebror ikväll för att få en timmes extra sömn, det har jag iof sagt nu i fyra veckor men det har ännu inte inträffat, självdiciplinen vart är du?! Tog mig i kragen och gick till gymmet idag i alla fall, blev en timmes träning men tog det väldigt lugnt eftersom jag fortfarande inte känner mig riktigt kry.

Igår tog jag och Lisa en tripp till söder för att köpa mobil till henne, personalen var bland de värsta jag mött. Helt ointresserade utav att hjälpa sina kunder fullt ut, det var som om de hade någon tävling om vem som kunde hjälpa flest kunder på kortast tid med sämsta möjliga resultat.

"Det tar en kvart att fixa till din mobil"
"Okej, bra för vi har brottom"

3 timmar senare och många sura blickar och ord lämnar vi Söder, tack som fan! Fick med mig ett par träningsskor hem i alla fall. Bra kap!

POINT ZERO W TR SPORT FW S11 WHITE  / CERISE

Väl hemma hade jag och Elin myskväll med kräftsallad & grönsaker med dipp. Kanongott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0