Summering av påskhelgen.

Hej på er!

Min påskhelg har varit lugn, skön och väldigt mysig. Efter jobbet i lördags så åkte jag med mamma ut till Landsort, där blev det grillkväll med lite släkt och mycket mys och snack. Tog morgonbåten hem till Nynäs igen, svidade om och åkte iväg till Kajsa och Christian i Östberga. Dom bor hur fint som helst och vi hade en supermysig söndag tillsammans med Elin, Madde, Anna och Victor. Drack gott, balkongmys i kvällssolen, grillning, kubb, bb, spel och mycket skratt! Nu ska jag springa iväg till willys och handla och försöka göra en grönsakssoppa.
































Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag vill att du ska komma tillbaka och gosa med mig! Det som är bra är ju att det redan snart är tisdag så vi ses om fyra dagar igen :)

2011-04-25 @ 19:40:24
Postat av: tessan

Åh jag med, det är trist och tråkigt i min lägenhet. Precis, hoppas verkligen på sol och värme så vi kan sitta ute med rosé hela dagen och äta gott med ett härligt gäng eller två!

2011-04-25 @ 21:33:29
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0