Myskväll med stort M!

Vad möts jag av när jag kommer hem om inte Elin som står vid min spis med färdiglagad mat och tända ljus i hela lägenheten, vilken guldtjej alltså! Och vilken underbart god mat hon lagat, lax med pesto, franskaörter, vattenkastanjer, purjolök och massa annat gott! Mh, jag åt tills allt var slut och magen full till bredden. Sedan la vi oss i soffan och gjorde lite teoriövningar och kollade på paradise hotel. Nu har jag farit runt i lägenheten och försökt få lite mer ordning och reda, ett steg i rätt riktining!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi aww gose dig :) Det måste vi göra om:D

2010-10-26 @ 12:09:52
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0