klantarsle

Det man inte har i huvudet får man ha i benen... Det blev jag nyss varse om. Hade en supermysig och trevlig kväll hos Emma med massa härliga tjejer. Tog mig i kragen och gick hemåt vid halv tio för att göra lillebror och hans kompis sällskap. Gjorde lilla söta max sällskap till bussen och gick sedan hem med en otrolig längtan efter både sängen och massage. Sängen var ju en självklarhet, dock inte massagen... tittar i "min" väska för att hitta någonting jag letar efter, men hittar genast massa andra saker som jag inte känner igen för fem öre. Då slår det mig att jag tagit fel väska... Ringer runt till alla som jag kan tänka mig ha körkort men ingen kan köra mig genom mörka och kalla nynäshamn för att få rätt väska och be om förlåtelse över att jag fått fel. Går ut till cykeln, försöker få upp låset, men det går såklart inte ..... ångar in som ett jävla lok i huset igen och letar efter mammas cykelnyckel, hittar den och cyklar som en tok tillbaka till Emma, är stelfrusen och vill inte att lillebror ska vara hemma själv så länge. Vilken krigare jag är just nu. Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0