Hej jag är galet trött.

Hej, lever alla idag!? Jag gör det, men det är inte med mycket energi i kroppen. Efter en utekväll med massa underbara och roliga människor och med alldeles för få timmars sömn hoppade jag på cykeln klockan halv sju imorse och cyklade till jobbet. Eller ska jag vara ärlig har jag för mig att jag gick... men jag vet inte. En kort och oskön dag på jobbet där jag inte gjorde många knop alls.

Resten av dagen har jag inte gjort ett skit, badat, legat i soffan med datorn och nu ska jag gå hem till Vårfruvägen och familjen för att äta lite innan jag och nicklas ska upp och kolla på hockeyn. Vill att klockan ska bli 16 nu och att jag sedan får gå hem och sova som en prinsessa.

Kommer ett fåtal bilder från gårdagen när jag orkar leta reda på sladden. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0