Känner mig kränkt av 2 äckel.

Vilken skillnad det är på människor och människor ... Igår blev jag bestulen på min mobil och kamera i min egen lägenhet av två objudna gäster, men efter lite om och men så lyckas Max & co få tillbaka båda två. TACK! <3  Går och lägger mig i helvetet och går till jobbet 2 timmar senare och vill inte återvända till min lägenhet som ser ut som dagen-efter-rave-party när jag lämnar den. Kliver innanför dörren och vågar knappt kolla in i vardagsrummet, men vad möts jag av? Jo en HELT ren och städad lägenhet. Disken diskad och allt skit slängt. Trodde inte mina ögon och gick bara runt och gapade. Tusen tack Marcus <3

Kommentarer
Postat av: M

invandrare eller?

2010-12-05 @ 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0