fredagsmys

Kom iväg på hockeyn igår iallafall med Nicke och efter sov jag över i stan, supermysig kväll. Matchen i sig var ingen höjdare enligt mig men det var kul att spendera lite tid med Nicklas och att få göra någonting annorlunda. 

Idag på eftermiddagen efter min lilla powernap kom mamma över med min inflyttningspresent som var en dammsugare, underbart och uppskattat! Sen följde jag med hem till Vårfruvägen och ringde ticnet, åt middag med hela familjen och pratade massa med mamma. Mysigt som tusan. Det är ju faktiskt lite ensam att bo själv ibland.

Nu har jag idolmys med mig själv, dillchips och dipp, precis som när jag var liten. :)










Kommentarer
Postat av: ebba vilhelmina

HAHAHAHHAHAHA FYFAN VAD SÖT THESSAN PÅ SISTA BILDEN! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. GUD VA SÖT :D :D

2010-11-11 @ 11:58:44
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0