Ändrade planer

Min dag har varit effektiv och jag har fått mycket viktiga småsaker gjorda. En sväng till haninge med Lisa, framkallat bilder som ska hämtas imorgon, hämtat lite saker från mammas jobb och satt upp dom i min lilla lya. Fixat adventsljusstake, lagt in saker i garderoben, bokat en körlektion med favorit Janne lagat en underbart god middag till mig och min vän och sen även hunnit bli med jobb 11-18.30 imorgon. Fick dock ställa in en fika i stan med en liten filur från Nyköping vilket inte kändes varken rätt eller kul! Men Man måste ställa upp för sina medarbetare :)

Morgondagen blir fullspäckad vilket känns kul! Jobb, hockey, och lite festligheter! Nu äter jag en marsglass och ska snart sova :) Så godnatt på er!


Fan vilken snygg tjej, någon som har hennes nummer!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0