1 November

Är det inte rätt galet att det redan är november, alltså endast två månader kvar på 2010. Det har gått så snabbt!

Trodde jag skulle sova länge idag men har vaknat flera gånger nu på morgonen och tvingat mig själv att somna om. Behöver ju komma ikapp med sömnen efter en sömnlös helg.

Det som står på planeringen idag är att plattsättaren kommer hit och ska foga om lite i köket, då vill jag nog hålla mig borta från lägenheten så då tar jag kanske en promenad. Sen ikväll blir det middag och plugg med Elin, precis som förra måndagen. Ikväll blir det potatisgratäng och kött. Möms som Elin skulle sagt.

Dags att kliva upp ur sängen. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Elin

HAAH MÖÖÖMS

2010-11-01 @ 11:57:40
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0