sliten i ryggen

Just nu sitter jag här och undrar vad jag ska äta till middag idag? Familjen är borta på middag så jag får fixa maten själv, lutar åt hämt-mat, men det är ju ruskigt kallt och äckligt ute. Jag behöver ett körkort!

Gårdagen var förövrigt väldigt trevlig och bjöd på många skratt. Började kvällen hemma hos elin med hockey, dricka, dans, kortspel och trevliga partypeople. Sen gick jag och angelica vidare till högre höjder där jag somnader in så sött och mysigt i en soffa. Gick till jobbet åtta imorse, lugn och skön dag tillsammans med Madelene och JR! ♥

Ikväll blir det iallafall en myskväll skulle jag tro.


Madde och jag sommaren 2009. Ge mig sol och värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0