Tisdag.

Trodde jag skulle sova bort min irritation och ilska till en viss människa, men så är inte fallet. Är fortfarade lite sur och besviken på dig som jag var igår när jag verkligen insåg att du är en vända-kappan-efter-vinden-människa som inte bryr sig om något annat än dig själv och så länge du är nöjd så kan alla andra hamna i skiten. Vi är trötta på att ställa upp och inte få annat än skit tillbaka.

Efter jobbet idag så har jag tvättid vilket verkligen behövst, i´m running out... Sen blir det planeringsmiddag hos familjen Lindquist inför vår Idre resa. Nu måste jag skynda mig till jobbet. Kan klockan bara bli 10.00 så jag får hänga med Nina och utbyta mina tankar. Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0