Sthlm

Min luciadag har varit så bra den bara kunnat bli. Fick oväntat sällskap av S & D på gullmarsbussen in till stan, hade med mig lussebullar till frissan, men hon hade såklart köpt några hon också. Så vi hade en mysig klippning precis som vanligt. Alltid lika kul att träffa min frisör och bli fin i håret samtidigt som man snackar skit och skrattar. Sen åkte jag för att möta desirée för en lunch på tacobar(av en mysigare variant), mycket gott och trevligt! Blev en liten runda i affärer i min ensamhet innan jag tog tåget till haninge, solade och mötte Elin för sällskap hem! Ätit en mycket god middag, börjat kolla på the green mile, en snabbis i ishallen och nu blir det fortsättningen av filmen som verkar jävligt bra!


Idag åker mitt hjärta till Thailand i tre veckor. Trååååååkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0