onsdag!

Gud vad skönt det var med lite sovmorgon. Känns som om det behövdes nu när man är påväg att bli sjuker. Igår blev det planeringsfika hos Lisa, så himla mysigt och nu längtar man ju bara ännu mer. Vilken go och härlig familj hon har. Synd att inte Johan ska med också för det hade varit riktigt skoj! Efter fikat tog vi tjejer och hoppade ner i jacuzzin ute på tomten och bara snackade om allt mellan himmel och jord som man ska skona sina föräldrar från att höra. Jag gillar er tjejer! :)

Nej här kan jag inte sitta länge för nu börjar jag om 25 min och måste börja traska ner mot centrum och jobbet. Sen blir det hockey, mysigt och kul!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0