Onsdag!

Oj vilken dag vi har haft på jobbet idag, det var människor och disk överallt. Alla ska ha varmchoklad med grädde så man måste springa bak i bageriet och hämta grädde varje gång. Mat skulle alla ha också, så Robin hade inte en lugn stund han heller, men det är kul när det går bra och man får att göra, men att hinna andas, gå på toaletten och ge varje kund den tid man vill ge dom, ja det var bara att glömma idag. Kom lite senare från jobbet än vanligt och gjorde några ärrenden och nu ligger jag hemma i soffan och är helt slut. S

ka nog ta ett bad och mjuka upp mina axlar och min rygg som värgar sluta göra ont nu sen måste jag börja packa på riktigt och laga mat. Lite sugen på thai, eller inte bara lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0