Ny vecka

Jaha då var det måndag ännu en gång då, inte många måndagar kvar på detta år nu minsann. Gud så fort 2010 gått och vad mycket man hunnit med. Idag har jag jobbat morgonpasset på Konditoriet där vi för övrigt söker ny personal för tillfället, både extra och en heltidstjänst. Så om någon är intresserad så är ni välkomna in med ett cv till oss. :)

Nu har jag tvättstugan, måste ju tvätta innan jag ska packa till Idre/sälen. Packningen ska vara klar på onsdag... jag är riktigt dålig på att packa och får alltid med mig för mycket men ändå saknar jag sakerna som jag lhyckas lämna hemma när jag väl åkt iväg. Efter tvättstugan blir det plugg och tacos med Elin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0