fjärde advent

Åkte till Lisa tidigare igår och hjälpte Tina med alla förberedelser och åt en pizza till frukost/lunch. Sen började alla droppa in vid fyra tiden och det börjades sjunga, skålas och ätas som bara den. Hade det riktigt trevligt. Sedan bar det av hem till mig med lite nya och gamla bekantskaper innan vi gick över gatan till Bedarö baren för att dansa loss, skratta och umgås med härliga människor. Efter en mycket lyckad kväll fick jag sällskap av Jesper till dörren och sedan blev det en lång vaken natt med ännu mer skratt och prat.

Summering: Fan vilka underbara vänner och bekanta jag har!

Idag är det fjärde advent och jag har lite halvt panik över att jag måste packa till Idre innan tisdag/onsdag, måste tvätta innan och göra upp en packningsplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0