ny vecka

Godmorgon! Den här morgonen har jag faktiskt sovmorgon för en gångs skull. Riktigt skönt att inte behöva gå upp innan man lagt sig. Idag efter skolan tar jag tåget in till storstaden för att gå på galaprämiären av "Flickan som lekte med elden" tillsammans med Desirée. Innan det måste jag shoppa lite underkläder. Planen var att jag skulle följa med och träffa en studentmäklare men det hinner jag tyvärr inte.

Nu är det dags att äta någonting och sedan cykla iväg mot skolan. Ha en underbar dag!

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh gud så roligt att se den ! Ja hoppas den e bra ! och tack för kommentaren på bloggen! kram kram

2009-09-14 @ 20:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0