Halloj!

Idag är det söndag. Denna vecka är söndag en jobbig dag som består av studier. Men det är skönt att vara ledig från jobbet måste jag säga. En mycket jobbig vecka ligger nu framför mig och min kära klass i skolan. Många prov och inlämningar. Imorgon har vi geografiprov och filosofiprov till exempel. Imorgon ska jag även övningsköra för första gången. Lektionen börjar klockan 6.55 så det blir ingen sovmorgon där inte. Idag har jag hunnit med en powerwalk och läst i geografiboken och nu ska jag ta mig ann filosofin. Ha det fint!

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: V.S

lycka till på övningskörnings lektionen ;P

2009-09-20 @ 21:16:54
Postat av: tessan

V.S: Tack kan behövas! (:

2009-09-21 @ 06:40:15
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0