Galapremiär av flickan som lekte med elden

Hejsan!

Igår var jag som sagt och kollade på "Flickan som lekte med elden" tillsammans med Desirée. Vi hade en toppenkväll förutom att utbudet utav dricka och snacks var en besvikelse. Filmen var dock helt sjukt bra. Vill se dig igen och igen och igen. Tusen gånger bättre än "Män som hatar kvinnor". Jag är riktigt nöjd med kvällen men tycker att dom överdrev en aning med reklamen om att man skulle få. Sen när vi stod där i kön fick vi en kamera uppkörd i ansiktet och helt plötsligt så blev vi tv kändisar. Se på den ni!!! Dock väldigt väldigt fult och oruttinerat. Jag ser ut som en osäker liten hazzelmuus som inte vet varken vad jag ska säga eller titta!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5793148.ab


DETH


Själv hade man hoppats på ett glas champagne och en snitt men fick nöja mig med en cola och en polarklämma!?


"goodiebagen" som bestog av en film, en bok och popcorn, men ingen bag.

♥Therese Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0