21 september

Hej hopp!

Två prov avklarade på denna helvetesvecka då. Skönt! Körlektionen gick bra imorse, tur det eftersom det bara var det allra enklaste. Känner att jag valt helt rätt lärare också. Känns riktigt skönt. Nu har jag 4 dubbellektioner bokade framöver, en i veckan, känns jävligt bra att jag äntligen kommit till skott. Efter skolan la jag mig i sängen för att plugga företagsekonomi, med boken i handen tänkte jag ska-bara-vila-ögonen-i-en-sekund, det gick åt helvete och jag somnade och sov bort 3 mycket dyrbara timmar av studier. Ajdå! Hejdå!

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vem kör du med? :)

2009-09-22 @ 14:50:20
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0