Hej lördag kväll!

Då var det lördag igen. Veckorna går så himla fort och tiden räcker inte till till alla förpliktelser. Det har varit en mycket jobbig, krävande och tärande vecka på alla plan som flygit förbi. Känslomässig bergodalbana och mycket pluggande. Tack gudarna för att denna vecka gick fort! Jag är väldugt arg, besviken och utmattad.

Idag Började inte min dag på ett bra sätt, jag vaknade 08.15 och började jobbet 08.30. Det var bara att springa in och väcka mamma och tvinga henne att köra mig. Dagen fortsatte i alla fall bra, det gick bra på jobbet och det kändes skönt att få någonting annat än känslor och plugg att tänka på en stund. I kväll har jag varit på middag hos lite släkt och skrivit ett tal om min pappa. Nu ska det bli skönt att ta en dusch och krypa ner i sängen. Imorgon blir det jobb igen, sen direkt till ishallen och kolla på hockey, sen hem och plugga och kolla på ensam mamma söker. Jag älskar söndagar förutom när man måste plugga!

Glöm inte att spana in min och Emilys blogg! http://fashionproject.se/

Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är dags för update på layouten nu asså, knaske iaf bilderna, ta nåt mer årstidsrelaterat. :)

2009-11-08 @ 11:37:29
Postat av: tessan

Anonym: Ja kanske det, ska se vad jag kan fixa! :)

2009-11-08 @ 22:15:20
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0