Vilken morgon

ÅH vilket härligt fågelkvitter jag vaknade upp till imorse blandat med byggjobbare som inte lärt sig ta någon hänsyn till små flickor som behöver sova sin skönhetssömn. Bankar, river och rent av sular ner skräp i något föremål som måste innehållit någon from av ljudförsträrkare. Jaja, nu är jag iallafall uppe och har gjort lite nytta här hemma för snart drar jag till skolan och blir kvar till halv sex ungefär. Jobbigt och riktigt tråkigt att komma hem så sent. Hela eftermiddagen är ju borta och det är bara att sätta sig och äta middag direkt och försöka att göra det bästa av kvällen. Idag blir det storstädning för mig.


Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.


♥ Therese Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0