uttråkad

Godmorgon sunshines!


Sitter nere i köket och väntar på att få gå till skolan. Vaknade tidigt idag och har sovmorgon till 11.30 så jag har försökt att få tiden att gå framför datorn. Skulle kanske ha ägnat min tid till att plugga matte eftersom jag har prov idag men det har jag inte orkat. Idag blir det en lång skoldag med foto som sista lektion. Sista för terminen och resten av mitt liv. Ska få klart det sista och så får vi kanske se vad man får i betyg. Jag har ju inte varit så duktig och brytt mig så mycket så jag ska inte hoppas på för mycket.

Kommer alltså hem sent idag och i kväll måste jag läsa lite bokföring eftersom vi har prov imorgon.

♥ Therese Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0