trevlig tisdag

Idag har jag haft en mycket trevlig dag tillsammans med Emily, Leon och Emelie hänge med en stund också. Tisdagen började ju dock inte så bra, matteprovet gick väl sådär. Men jag och Emily har iallafall hämtat Leon på dagis och ätit lunch på Konditoriet Nynäshamn. Fick en inblick i hur jag kommer jobba i sommar så det känns så jävla bra just nu att veta och kunna planera sin sommar. Sen har jag fixat lite med mina foton till fotolektionen imorgon. Allting ska vara klart imorgon så jag var ju tvungen att åstakomma någonting. Är inte direkt nöjd men det får fan duga nu. Strax ska jag iväg och äta middag och kolla på någon bra film med en härlig person. Ha en härligt kväll läsare!


Just nu känner jag mig lika lost som denna kråka.




♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

även jag fick en inblick av hur jag kommer jobba i sommar. ja kom till jobbet då dom sa: vem har lovat dig jobb???

OMG...



komunikationsfel.. mm... bra där!!!

2009-05-12 @ 23:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0