tråkdag

Herre min gud nu är jag äntligen klar med dom två kurserna på internet. Jag har suttit framför datorn och lyssnat, kollat och läst om säkerhet, hur man ska bemöta kunder i olika situationer, hur man ska hantera stress, arbetsskador och allt där till sedan 11 imorse, dock med lite pauser. Men nu har jag fått det gjort och det känns väldigt skönt att ha det överstökat. Nu längtar jag bara till sommaren så man kan börja jobba istället för att gå i skolan. Sedan är jag sugen på en utlandsresa till Mallorca och hälsa på Adam. Får se om någon har lust att fälja med mig och Adam överhuvudtaget har lust att få lite besök och om jag överhuvudtaget kommer ha någon tid till att åka.

Någon som är snäll kan ju köpa lite honung och halstabletter till mig. (:

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag har tyvär inga tableter, men jag åker gärna med dig till mallis! :D

2009-05-18 @ 20:54:59
URL: http://lisalindquist.blogg.se/
Postat av: tesan

Lisa: haha ja skulle vara kul, men då måste man bo i Alcudia. :P

2009-05-18 @ 21:20:14
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0