Söndag

Jaha, söndag kväll och här sitter jag framför matteböckerna och blir inte ett dugg klokare. Inte lätt att få in någonting i skallen när den är fylld med snor(skämtosido). Jag orkar inte räkna mer idag, det får gå som det går imorgon. Nu tänkte jag läsa ett kapitel om ekonomi och sedan äta någonting. Vill träffa en viss person men jag får se om tiden räcker till idag. Borde egentligen ligga nerbäddad i sängen och vila och bli frisk. Ska nog ta mig ner till farbror doktorn imorgon för nu har jag haft röda ögon och kladd när jag vaknat två dagar, hoppas inte att det är någon ögoninflamation bara. Får se hur det ser ut imorgonbitti. Mycket i skolan den här veckan så det skulle inte sitta så jävla bra om man gick och blev med ögoninflamation också.

Idag har jag jobbat. Jobbade med JR så det gick strålande. Det var helt folktomt och ingenting att göra. Väldigt segt!


Vill leka med min sötunge!

Nu åter till pluggandet. Ha en underbar söndagskväll!

♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0