never gonna shut you out.

Gårdagen blev supertrevlig och rolig. Först var det inflyttningsfest hos Emily och Edgar i deras nya snygga lägenhet. Dom hade fixat massa snittar och annat ätbart. Det blev lite drinkar och lekar sedan drog vi vidare till tg. Madde gjorde mig och killarna sällskap, så jävla roligt. Trist att inte alla har åldern inne ännu bara. Då hade kvällen varit fulländad. Väl ute träffade jag på massa härligt folk och dansade en hel del. Riktigt roligt!

Nu ska jag bjuda på lite bilder från gårdagen, börja packa och ta en efterlängtad dusch. Jag är vidrigt äcklig just nu! (:


Emelie och jag.



Emily, Emelie och allt gott.


Emelie och Madelene.



Johan & Emily



Jag och Maxen


Glada grabbar.


Jag och Angelica


♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0