helvetes skit

Hej, just nu är jag väldigt sur på min kropp som vägrar låta mig gå på mina viktiga lektioner i skolan. Jag var jättetaggad imorse när jag gick till skolan och var helt inställd på att jag skulle göra ett bra arbete hela dagen och få så mycket gjort. Dagen började tidigare än vanligt i och med att vi hade nationella i spanska. Det gick inte så bra och redan då kände jag att min hälsa gick åt helt fel håll. Käkade lite lunch och spelade lite kort med tjejerna. Sedan kom mensverken och hela kroppen sa ifrån och det var dags att ta cykeln och kämpa sig hemåt. Riktigt surt när jag har lite olika saker som jag inte hunnit göra på engelskan och behövde en repetition på matten. Sen foton som är det värsta, skulle göra en viktig sak som inte går att göra hemma så jag hoppas verkligen att jag har en fotolektion nästa vecka så jag får klart allt. Usch vad jag hatar att vara sjuk. Är nästan aldrig sjuk eller hemma från skolan och så går jag och blir det i slutet av terminen när vi har så liiiite att stå i. Att jobba torsdag, fredag, lördag och söndag är ju inte heller ett så smart drag, men hur skulle jag kunna veta att jag skulle gå och bli sjuk.

Så nu har jag fått skirva av min lite och ska lägga mig i sängen och sova med någonting varmt på magen och hoppas att jag mår bättre när jag vaknar. Håll tummarna för min skull! Puss på er.


Tunika - veromoda
jeans - att
skor - h&m
Skärp - ginatricot
hårband - lindex
armband - glitter, teneriffa, egna
Sjal - Mallorca

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: M

Man ska inte hänga på freja när man är sjuk, då händer sånthär.. ska lyssna på mig, jag har alltid rätt ;)

2009-05-20 @ 15:25:25
Postat av: tessan

M: Det det var väl inte det smartaste jag gjort i mitt liv direkt. :P

2009-05-20 @ 15:42:38
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0