En dag i storstaden

Hej hopp!

Idag har jag gjort ett prov i spanska. Det gick käpp rätt åt helvete. Så det var ju en lite tråkig start på dagen. Sen har vi bara spelat kort i skolan tills vi slutade. Efter skolan blev det en runda i Stockholm med Lisa. Det första vi möts av i stan är en kärring som sitter och kissar mitt på trotoaren utanför systembolaget. Hur normalt är det på en skala. Shit vad människor förvånar en ibland. Anyway, det blev lite lätt shopping för min del. Hittade tyvärr inte skorna jag var ute efter men det är väl lika bra att ge upp hoppet. Kom iallafall hem med en marinblå tröja med vita ränder - Gina tricot, en turkos sjal & lila stora örhängen från Cubus, Nitskärp från Gina tricot och 2 armband från Glitter. Sen blev det en baguett med tonfiskröra på bussen hem. Gullmarsbussen slår fan tåget med hästlängder!

Dagens outfit - Tunika Oxmo, jeans att, skor h&m, skärp lindex, armband glitter & Teneriffa.


Shopping


Två stycken ursöta armband, i´m in love.

Ikväll blir det en mycket lugn hemma kväll för min del. Blir till att käka rökta räkor med familjen och sedan bara vila och försöka bli lite friskare så man kan festa gärnet imorgon. Jag är så himla taggad! Ska bli riktigt trevligt imorgon.

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: adeline

Snygga grejer, gillar armbanden:) skärpet är göra snyggt det med :D

2009-05-15 @ 20:57:48
URL: http://adelaiide.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag gillar tjejen som har alla grejerna på sig (A)

Sveriges finaste!

2009-05-16 @ 11:12:17
Postat av: therese

Anonym: Oj herregud tack så mycket! Vad glad jag blir! :)

2009-05-16 @ 11:28:41
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0