Allt skolarbete är färdigt för terminen, underbart!

Jihooooooo, fy vad jag är glad just nu!!! Hade betygsnack med idrottsläraren idag och där sitter jag som ett frågetecken när han säger att han vill och tänker ge mig ett mvg i idrott. Jag av alla människor är väl inte värd ett mvg. Tyckte att det var väldigt märkligt men såklart man tackar och tar emot. Han var väldigt nöjd och imponerad av mitt idrottsarbete och min medverkan på lektionerna och friluftsdagarna. Stor jävla kors i taken men helt underbart! Tack Robert, du gjorde min dag!
Sen till den andra härliga nyheten idag, jag klarade matteprovet galant igår så jag får vg i slutbetyg i matematik b. Alltid något. Bättre än g iallafall. Jag är glad! Ekonomiprovet gick nog rätt bra, tror jag gjorde en tabbe dock. Får se imorgon om han hunnit rätta alla. Men det tror jag. Sen kom dom hemska engelska proven. Hör och läs, vet faktiskt inte alls hur det gick. Kunde inte känna efter för jag var så himla nervös.

Nu har jag städat övervåningen och ska ner i källaren för att leta rätt på alla min kläder som deffinitivt inte kommer få plats i garderoben. Ge mig en walk-in-closet tack! Kramar från mig.



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du är en obotlig skönhet!

2009-06-03 @ 18:24:54
Postat av: tessan

Victoria: Aw sötnosen då! Underbará du!

2009-06-03 @ 21:06:18
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0