Sjuk jobbdag!

Hej alla glada! Idag är jag på ett strålande humör och väldigt flamsig av mig. Det är något konstigt med denna dagen för alla på jobbet tycktes också vara på väldigt bra humör och lika flamsiga. Idag var vi 5(!) stycken som jobbade. En tjej som provjobbade, jag, JR, Andera och Kajsa. Provjobbaren måste tyckt att vi var helt sjuka i huvudet så som vi höll på men man ska ju ha kul på jobbet, right!? Iallafall, efter jobbet kom Jessica och Kajsa med den glada nyheten att dom är gravida! Jag har nog aldrig haft så kul och skrattat så mycket på jobbet som idag. Det är i klass med Jessicas och min klippa-sönder-tröjor-dag. Ikväll blir det party, najs!




♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha! Jag började asgarva högt för mig själv när jag läste din kommentar gumman!

2009-03-28 @ 22:46:02
URL: http://victoire.blogg.se/
Postat av: Andrea

Haha fan va kul vi hade!!! Måste göras om! =)

2009-03-30 @ 01:32:55
URL: http://juicymangoxox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0