folk vill ta tillbaka men vägrar att ge

Godmorgon!

Det är med segt huvud och ben jag nu tagit mig till datorn för att uppdatera er om mitt liv. Min lördagskväll blev inte som planerad, blev upphämtad av Benny, Choffe och Jed i världens största bil med världens minsta hund i. Sen gled vi runt i väntan på bättre tider. Tillslut styrde vi till deras vänner på Frejas där vi spenderade några timmar. Roligt med nytt folk! Och Bennys hund är ju inte att tala om, så jävla söt! Jag vill ha en chihuahua! Det är någonting jag helt klart ska köpa när jag flyttat hemifrån. Så gosigt med en liten trogen följeslagare som kan följa med iprincip vart som helst. Känner jag mig själv rätt så kommer jag nog sno Inka.

Idag är det övningskörning och hockey som står på schemat. Återkommer med hur det gick om jag överlever körningen.

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

sv: TAAAACK SÖTNOS!!

2009-03-22 @ 12:23:45
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0