Du ger mig bra viberationer

Hej!

Idag har jag jobbat, gick bra men det var väldigt mycket folk. Sen tycker jag att sura kärringar som lever på sos-bidrag kan hålla sig borta om dom tycker jag är så otrevligt. Vi tjejer får alltid beröm för att vi är så trevliga, men ändå kan jag inte låta bli att bli så sur på folk som klagar. Well well, nu har vi middagsgäster här och har ätit en jättegod sallad till middag med parma skinka, min favorit! Nu har jag tråkigt och är trött, funderar på om jag ska dra och kolla på film. Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! Kram på er!

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Mathias

haha sura kärringar, visste inte att det fanns sånnna i nynäs!

2009-03-21 @ 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0