Tisdag

Dagen i stan var trevlig och vi hittade en fin present till Kajsa. Själv köpte jag ett par jeansleggings, en randig oversize tröja, en rosa topp(som satt som skit när jag kom hem), almanacka och tre stycken silverringar och jag åt en gudomlig ceasarsallad till lunch.

Sitter och skriver i min nya kallender och skriver av folks födelsedagar osv från min gammla nu och när jag kollar i min gamla och ser vad jag har gjort och med vem så byggs mina sakna-känslor på. Tillexempel nyår, hade en underbar kväll och natt och  träffade en underbar människa som inte finns i mitt liv länge. Alla 18 årsdagar vi firat och mina två utlandsresor detta år.

Nu vill jag bara se min söta vän Filip och se hur snygg han är på sin bal ikväll!
♥ Therese Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0