I get what I want!

Hej hopp! Jobbdagen gick bra fast det var supermycket folk så tillslut visste jag knappt vad jag hette.(nästan) Efter jobbet tog jag sällskap med Jennifer hem och sedan åkte jag och mamma och handlade mat och hämtade mitt paket från hm med tre stycken bikinis, linne och t-shirt. Riktigt nöjd. Direkt när jag kom hem så skickade jag iväg en ny beställning från h&m och en från Nelly. Ett par svarta highheels som jag suktat efter så länga har äntligen kommit in i min storlek igen. Glädjeskutt! Sen har jag även börjat att packa. Känner mig så oorganiserad när jag packar och bara slänger ner allt jag ser. Kommer ju inte kunna bära allting.

Imorgon blir det jobb igen med Jennifer. Hoppas på en lugn dag.






♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Elin

har exakt likadana, skorna från nelly alltså:P

2009-06-14 @ 18:02:11
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0