Hungry eyes

Hallådär!

Idag är jag på ett toppenhumör även fast vädret inte är det bästa. Regn och rusk, fytusan! Ser dessutom ut att bli sånt här väder resten av veckan. Hoppas för studenternas skull att det inte regnar på lördag när dom springer ut. Usch va hemskt det skulle vara. Man kan ju bara tänka sig hur mycket regnet kan förstöra den största dagen hittills i ens liv. Nej jag håller tummarna för att solen vinner över regnet på lördag.

Idag hade vi en friluftsdag med minigolf och kubb inplanerad på schemat men eftersom det regnat och var äckligt ute bestämde jag och mina härliga tjejer oss för att ta en mysig dag nere på Konditoriet Nynäshamn och äta lunch och fika. Blev även lite shopping för min del. Visar er lite senare!

Nu har precis hela familjen dragit iväg ut till Lövhagen med Alexanders klass för en klass-kväll. Inte direkt avundsjuk när jag kan ligga inne med en kopp te och höra regnet smattra mot fönsterrutan.



Bjuder på en ashärlig låt som jag älskar och blir på härligt humör av!


♥ Therese Ö


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0